מתקין ריהוט משרדי

בשונה מריהוט רגיל לבית התקנת ריהוט משרדי דורשת הרבה פעמים התמקצעות מיוחדת.
למשרדים יש צרכים לוגיסטיים מיוחדים ומעצם טבעו ריהוט משרדי נוטה להישחק יותר וההרכבה הראשונית משחקת תפקיד חשוב.
אם ההתקנה תתבצע באופן מקצועי יש להניח שהריהוט יחזיק זמן רב יותר וישמור על המראה החדש והנקי.

מתקין ריהוט משרדי – כיסאות ארגונומיים

חלק מהרעיון של ריהוט משרדי איכותי קשור לכך שהוא מתוכנן בצורה ארגונומית.
כלומר, הרהוט ממלא תפקיד בשמירה על בריאותו ורווחתו של העובד.
זה מתחיל בנוחות ומסתכם בבריאות (וכמובן שגם משפיע על תפוקת העובד).
כיסא ארגונומי טוב ישמור את העובד במנח ישיבה שגם מפחית עומס מהגב ומהשרירים, גם מייצר זרימת דם תקינה – כמובן, בתנאי שהכיסא הארגונומי הורכב והתקן באופן נכון.

דלפקי קבלה ושולחני ישיבות

אלמנט ייחודי נוסף שפוגשים הרבה פעמים כחלק מהריהוט של המשרד הוא דלפק הקבלה.
דלפק קבלה הוא רהיט מורכב שגם משמש תחנת עבודה (לעיתים ליותר מעובד אחד) וגם מתפקד כשער הכניסה הפנימי של המשרד.
לכן כדאי שהדלפק יהיה מושקע.
מאחר ומדובר ברהיט גדול ולא קונבנציונלי חשוב מאוד שרק נגר או איש מקצוע שהוסמך לכך יבצע התקנה של דלפק קבלה.
צריך לזכור שהרבה פעמים דלפקי קבלה צריכים להיות מעוגנים לרצפת המשרד והתקנה כזו דורשת הרבה ניסיון ואחריות. שיקולים דומים באים לידי ביטוי בעת הרכבת שולחן ישיבות.
לכן כאשר אתגר כזה עומד על הפרק מומלץ לא להתפשר ולבחור באיש מקצוע שמתמחה בהתקנת ריהוט משרדי.
למידע נוסף פנו לחברת 'המתקין שלי'.

דילוג לתוכן